1. Як зробити замовлення
2. Оплата
3. Доставка
4. Акція "Безкоштовна доставка"
5. Акція "ПромоКод"
6. Обмін
Як зробити замовлення
1. Замовлення оформляється за допомогою кошика (ціни вказані роздрібні, роздрібна покупка від 1 речі).
Вибираєте товари, що сподобалися, вибираємо розмір і натискаємо на кнопку "Замовити в 1 клік" для покупки однієї речі або ставимо потрібну кількість і натискаємо кнопку "У кошик".
2. Для оформлення замовлення зверху праворуч вибираємо Кошик та натискаємо на червону кнопку "Оформити замовлення".
3. Заповнюємо поля Прізвище, Ім'я, телефон, та e-mail.
4. Заповнюємо адресу доставки для Нова Пошта - вибираємо регіон, місто та відділення.
5. Вибираємо спосіб доставки: Нова Пошта.
6. Вибираємо спосіб оплати: Сплатити карткою , Оплата при отриманні.
7. Натискаємо оформити замовлення.
Після оформлення замовлення на вказану Вами e-mail прийде підтвердження замовлення, де вказана вся інформація про замовленням товар (розмір, артикул, колір інше)
Обробка замовлень 1 робочий день (без доставки і замін).
Оплата
Сплатити карткою
Оплата Visa/MasterCard, GooglePay, ApplePay
100% передоплата он-лайн карткою (інтернет-еквайринг) через сервіс Wayforpay.
Після натискання на кнопку "Оформити замовлення" відкриється сторінка з он-лайн оплатою за допомогою сервісів інтернет-еквайрингу Wayforpay (без комісії - 0% ).
Оплата готівкою при отриманні (післяплата).
Надсилаємо замовлення з оплатою готівкою при отриманні (післяплата) Новою Поштою.
Ваша оплата за повернення грошей (грошовий переказ) за тарифами служби.
Доставка
Нова Пошта
Варіанти відправки: Відділення-Відділення, Відділення-Почтомат, Відділення-Адреса. Оплата за доставку - при отриманні за тарифами Нової Пошти з урахуванням повної оголошеної вартості.
Відправка лише з Понеділка по П'ятницю о 17.00 (в порядку черги).
Після відправки протягом дня Вам по sms на телефон і на e-mail буде відправлено номер накладної.
УВАГА!!!
На Новій Пошті посилки зберігаються 5 днів з дня прибуття на Ваш склад, по закінченню цього терміну посилки повертаються назад, якщо Ви не встигаєте забрати посилку протягом цього часу і плануєте забрати пізніше заплативши % за зберігання - повідомте в наш відділ консультацій по телефону або e-mail, форму зворотного зв'язку і ми продовжимо цей термін.
Акція "Безкоштовна доставка" (НЕ ДІЄ під час проведення розпродажу Чорна П'ятниця з 29 по 30 листопада)
Акція "Безкоштовна доставка" діє тільки для роздрібних клієнтів на замовлення з сумою від 1500 грн. та з доставкою Нова Пошта тільки на Відділення/Поштамати (на кур'єрську доставку акція не поширюється) та будь-яким способом оплати (на сайті он-лайн, готівкою при отриманні).
При способі оплати готівкою при отриманні (післяплата) безкоштовна лише доставка, плату за повернення грошей (грошовий переказ) оплачує клієнт за тарифами служби.
Обмін
Для обміну звертайтеся через форму зворотного зв'язку тема "Претензія". Після відправки форми ми з Вами зв'яжемося і повідомимо адресу для відправки. Обов'язково надсилайте нам ттн (декларацію) після відправки.
Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" ст. 9 п1 протягом 14 днів після отримання замовлення є можливість обміну товару належної якості який не був у вживанні. Витрати оплачує покупець. Вартість витрат вказана в договорі-оферти пункт 6.2.10.
Відповідно до "Закону про захист прав споживачів" ст. 8 п1 протягом 14 днів після отримання замовлення, товар неналежної якості повинен бути замінений на товар належної якості. Витрати сплачує продавець.